1. Уважаемые пользователи ресурса. Буду благодарен если Вы выложите хоть какую-то информацию о недобросовестных сайтах, форума, продавцах и тд. Каждая ваша тема с предупреждением или отзывом может уберечь многих людей которые нуждаются в заработке или покупке различного товара но попадают на мошенников. Создать тему можно полностью анонимно. Спасибо.
  2. Просьба создавать только 1 сообщение или 1 тему об одном и то же кидале. Если будет создано несколько идентичных сообщений об одном и том же кидале то аккаунт будет заблокирован автоматически! Так же не создавайте более чем 1 аккаунт на форуме! При создании темы максимально доступно напишите где вы нашли человека за которого спрашиваете или на которого пишете жалобу.

AnnaПовертайте телефон, а гарантій не надаємо, для вас

Тема в разделе "Мошенники с Украины", создана пользователем Лорин, 3 фев 2018.

  1. Лорин

    Лорин New Member

    Сообщения:
    7
    Симпатии:
    0
    Замовили з чоловіком телефон для дитини.Jeep F605. Попрацював телефон до вечора, зранку побачила, що телефон розрядився, поставила на зарядку. Коли відключили від зарядного пристрою, він виключився і тепер не включається. Додзвонившись до працівника магазину (який не назвався), почала говорити про проблему, яка є з телефоном, на що мені працівник сказав, що потрібно розігнати батарею, так як з новим телефоном буває таке. Я відповіла, що перший раз з таким стикаюся і запитала, як це зробити. Мені відповіли, щоб я віднесла в ремонт, цитую: "Там є такий пристрій з двома проводками, його підключають до батареї і вона тоді розганяється" ( весь текст донесли до мене з хамовитістю, зверхністю). Я запитала чи ви такого не робите? Мені відповіли, що можете відправити, ваш телефон покатається тиждень і вернеться до вас. Я обурилася (як не як, я заплатила за НОВИЙ телефон, а не за б/у) і сказала що мене таке не влаштовує, відповідь була "як хочете" і поставили слухавку. Така поведінка некоректна для обслуговуючого персоналу! Я перетелефонувала ще раз, зробила зауваження, що так не розмовляють з покупцями, і відповідь мене приголомшила: " Ви мене не чуєте і задаєте багато запитань". Уточнюю, БАГАТО ЗАПИТАНЬ! Тобто, маю користуватись не справним телефоном і радуватися!
    Сказала, що мене такий товар не влаштовує, я хочу повернути їх товар і забрати кошти, на що мені відповіли:"можете відправляти".Я- де гарантія того що я отримаю кошти на зат "НЕМА ГАРАНТІЙ" так мені сказали і зновуш поклали слухавку.
    Що за ВІДПОВІДІ.
    Люди будьте обережні будь-ласка звертайте увагу на спілкування персоналу де робите покупки.

Поделиться этой страницей